کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلیغات عجیب و غریب مایکروسافت بالأخره با آمار فروش Halo 4 نتیجه داد

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت برای علاقه‌مند کردن بازی‌خورها به آخرین نسخه از سری بسیار محبوب Halo از هر نوع تبلیغاتی که فکرش را بکنید استفاده کرد؛ اکنون آمار فروش Halo 4 نشان می‌دهد این همه تلاش مایکروسافت ارزشش را داشته است.

 

مایکروسافت برای بازی ایکس‌باکسی  Halo 4 در هفته‌های آخر قبل از انتشار آن همه نوع تبلیغی انجام داد؛ از جمله پرواز شبانه یک علامت بسیار بزرگ بر فراز لندن و تبدیل بخش‌هایی از «لیختن‌اشتاین» به صحنه جنگ با موجودات فضایی. امروز کمپانی مایکروسافت آمار بالایی از فروش این بازی ارائه داد؛ بازی‌ای که ساخت یکی از کمپانی‌های داخلی مایکروسافت به نام «صنایع 343» بود.

 

 

وبسایت «سرگرد نلسون» اعلام کرد که Halo 4 تنها در 24 ساعت ابتدایی فروش در سراسر جهان درآمدی معادل 220 میلیون دلار برای مایکروسافت ایجاد کرده و تا آخر هفته اول نیز این میزان را به 300 میلیون دلار خواهد رساند. کمپانی مایکروسافت هنوز اعلام نکرده چند نسخه از این بازی را به فروش رسانده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ Halo 4 نه تنها در سری Halo بلکه در بین بازی‌های مختلف امسال هم آمار فروش بی‌نظیری را کسب کرده است. با این اوصاف، باید منتظر نسخه بعدی این بازی هم باشیم.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که 4 میلیون نفر در همان پنج روز اول Halo 4 را بازی کرده‌اند که به گفته این کمپانی «بیش‌ترین تعداد بازی‌خورها در تاریخ سری Halo بوده است.» بیانیه خبری مایکروسافت به نقل از «تونی بارتل» رئیس سایت GameSpot می‌گوید: «فروش روز اول Halo 4 این بازی را در تاریخ GameSpot در جایگاه اول بین بازی‌های سری Halo قرار می‌دهد؛ این بازی همچنین بالاترین آمار را در بازی‌های پلتفورم‌های مختلف امسال در فروشگاه GameSpot داشته است.»

با توجه به این درآمدها می‌توانیم مطمئن باشیم سری بازی‌های Halo هنوز هم ادامه خواهد داشت. بازی بعدی در این سری احتمالاً برای نسل آینده کنسول ایکس‌باکس منتشر خواهد شد؛ هرچند مایکروسافت هنوز خبری رسمی درباره کنسول جدیدش منتشر نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12005 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/23 تعداد مشاهده: 1535
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید سجاد موسوی 1391/08/24 00:02
درسته. معذرت می‌خوام!

مسئولین سایت اگه می‌تونن اصلاح کنن.lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
علی 1391/08/23 10:26
Gamestop درسته نه Gamespot!
Gamespot یه سایت مربوط به بازیه و Gamestop یه فروشگاه مربوط به بازیlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet